top of page

Er det noe som mangler i forsendelsen?

 

Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss, har vi egne rutiner for å håndtere dette så enkelt som mulig.

Send en epost direkte til post@multiconnect.no. Denne eposten må inneholde følgende informasjon:

  • Ordrenummer

  • Varenummer på varen som mangler

 

Lagerservice vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rette opp i eventuelle feil.

Har vi sendt noe feil?

 

Har du mottatt en annen vare enn det som er spesifisert på ordre-/leveringsbekreftelsen skal du gjøre følgende:

Send en epost direkte til post@multiconnect.no. Denne eposten må inneholde følgende informasjon:

  • Ordrenummer

  • En beskrivelse av hva som er feil

 

Lagerservice vil deretter rett opp eventuelle feil og sørge for at du får rett vare.


Tilbake til kategorisiden

bottom of page